onsdag 10. oktober 2012

Litt kosligere å måtte på legevakt for små barn!?!

I går ettermiddag var mamma sin første vakt på jobb igjen etter ferien hennes. Mamma jobber på legevakten i Molde kommune og der får hun innimellom besøk av små barn som trenger hjelp. For å da glede de litt i en ellers kanskje ikke så morsom opplevelse bruker de å få med seg en leke etter endt besøk. Dette bruker egentlig å være ett lykketroll eller en plastbil. Men siden jeg har fått sånn dilla på å lage amigurumi figurer, har ho nå fått med seg mer eller mindre alle dyrene jeg har lagt så langt. Unntak er vel den første skillpadden Truls som havnet hos tante og onkel på Glomset.
Alle dyrene og figurene falt vist i god smak på legevakten, til og med en lege lurte på om han kanskje var litt syk. For på den måten kunne han få seg en også. :-)
Dette synes jeg er innmari kjekt, for da kan jeg bare fortsette og lage dyr og figurer. For jeg har glede i å lage de og barna får med seg en liten venn hjem. :-)
Her ser dere bilder av hva som har blitt levert på legevakten så langt:
Ganske så mange dette, bare på disse bildene er det 25 dyr.
 Noen røtter;

 Ole Brum:
 Og ennå flere enn disse skal Molde legevakt få. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar