onsdag 31. oktober 2012

Kamuflasje

Etter litt gjennomgang av hva jeg har av garn, fant jeg noen nøster at dette:
Kan ikke huske hva jeg har brukt dette til, men fant ut at dette måtte brukes opp. Angret egentlig på at jeg begynte med garnet, da jeg synes det var litt tungt å bruke. Skulle jo ingenting til før tråden røk, så festing av tråder og sy fast deler var håpløst. Men skal nå ha at jeg ikke ga meg og det ble nå noen dyr ut av dette også. Og helt klart det positive for meg; garnet er brukt opp og igjen er det noen kosedyr som kan glede små barn. :-)
Egentlig har jeg laget mer enn hva som vises her på bildet, men etter ett overraskende besøk av mamma og søster igår. "Stakk" mamma av med tre pærer, tre epler, tre røtter og en bamse. Men her ser dere hva jeg har fått gjort ferdig etter besøkt. ;-)
Kamuflasjebamser:


Kamuflasjesjøstjerne:
Og nok en kamuflasjepære:
Selv om jeg egentlig ikke likte garnet, må jeg innrømme at jeg egentlig ble ganske så fornøyd med kamuflasjedyra mine:
Oppskriften til guleroten en tatt ut fra en bok, mens de andre bare ble til underveis av egne tankegang.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar